웹진형 타일형 중국인 소비자가 선택한 한국의 명품 브랜드 중국인 소비자가 선택한 한국의 명품 브랜드 2020 중국인이 사랑하는 한국의 명품, 산업별 1위 사단법인 한국마케팅협회와 소비자평가가 '2020 제7회 중국인이 사랑하는 한국의 명품(KBPI : Korea Brands Popularity Index, 이하 한국의 명품)' 조사결과를 발표했다. 한국의 명품 조사는 한중 양국 민간차원의 활발한 교류를 위하여 2014년부터 진행된 조사로, 중국인 소비자들이 경험한 한국의 상품 및 서비스에 대한 만족도 및 추천의향을 평가한다. 올해 조사는 지난 4월 20일부터 5월 15일까지, 한국 economy | 임영우 | 2020-06-11 16:48 ITZY Displays Their Innocent Yet Chic Looks with Surprise Charms ITZY Displays Their Innocent Yet Chic Looks with Surprise Charms The newcomer girl group ITZY showed off their natural charms.On 19 April, fashion magazine ELLE revealed the beauty pictorial of ITZY collaborated with the global makeup specialized brand M.A.C.Proceeded under the concept of 'Naturally you’ set to find the most ‘self’ like looks, ITZY caught peo 연예 | Seo Hae | 2019-04-22 17:37 처음처음1끝끝